Екс-арбітр ФІФА "Жоден повтор чітко не показав, чи перетнув м'яч після удару Чечера лінію воріт "Карпат""

09 серпня 18:00
Переглядів: 178
stupar

Екс-арбітр ФІФА Мирослав Ступар прокоментував епізод з не зарахованим голом у ворота "Карпат" у матчі з донецьким "Металургом".

- Цей епізод нагадав один з легендарних моментів чемпіонатів світу, в контексті якого суперечки ведуться і сьогодні. При сьогоднішніх телевізійних можливостях, жоден повтор чітко не показав, чи перетнув м'яч після удару Чечера лінію воріт "Карпат". Тобто, будемо говорити, що дії Березки в цьому моменті можна підтримати. Хоча, асистент Сергія, здається, вказував на центр поля, але Березка прийняв вольове рішення і гол не зарахував. Можливо, був правий. Тут момент дуже складний, і потрібно робити знижку на чисто людський фактор. Складно було визначити, чи перетнув м'яч лінію, чи ні. Людський зоровий аналізатор не міг точно визначити місцезнаходження м'яча. І навіть якщо допустити, що гол був, то помилка Березки в такому випадку не є фатальною. "Металург" все одно виграв, а матч зберіг своє напруження. Як арбітр вчинив тут, так і вчинив. Говоритимемо, що правильно.

Вас зацікавила новина? Поділіться будь-ласка з друзями в соціальних мережах:
Дізнавайтесь про новини спорту в Галичині першими | Закрити