Комітет арбітрів ФФУ не зміг визначити вірність рішення не зараховувати гол "Карпат" у ворота "Зорі"

20 лютого 22:19
Переглядів: 179
Костянтин Труханов

Комітет арбітрів ФФУ у прес-релізі прокоментував рішення Костантина Труханова не зараховувати гол "Карпат" у ворота "Зорі".

"АА № 1 не зараховує гол, забитий господарями з поза грою. Дуже складна ситуація для оцінки, враховуючи динаміку подій та кількість гравців, між якими на лінії воріт стрибає м’яч. Рішення слід приймати із врахуванням оцінки дій гравця № 3 гостей (Сваток), вирішивши чи цей футболіст виконує свідомі та навмисні дії або ні. Якщо "так", то гол слід зараховувати, а якщо відповідь "ні" - то навпаки, - ці дії слід вважати порушенням Правила "поза грою" та такими, що заслуговують на покарання. Слід також врахувати чи перебував або ні м’яч у грі через те, що він вийшов за межі лінії воріт. Відео, що є в наявності, не надає впевненості в цьому питання і лише камери, що розміщується за воротами, могли б допомогти прояснити це момент. Через те, що момент пов’язаний із взяттям воріт, в такі ситуацій могла б допомогти система VAR (відео-повторів) (в подібній ситуацій у зіграний чи не зіграний м’яч, в італійській серії А, в матчі "Фіорентина" - "Ювентус", після перегляду VAR (ВАА) був скасований 11-метровий удар, який до того був призначений внаслідок положення "поза грою")", - йдеться у прес-релізі.

Вас зацікавила новина? Поділіться будь-ласка з друзями в соціальних мережах: